Marketing dla
Fotografa

Kompletne szkolenie z rozwiązań Online Marketingu

Zapisz się i uzyskaj 150zł rabatu przed premierą

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dostępne od 7 Września

Pierwsze w Polsce szkolenie, w 100% dostosowane do branży fotograficznej. Zobacz, jak dzięki marketingowi online zyskasz informacje (które mogą wydawać się niedostępne) na temat potencjalnych klientów. Nauczysz się tworzyć oraz analizować reklamy w mediach społecznościowych i dostosujesz swoją stronę do potrzeb klientów.

Kurs w wersji Online

Wykupujesz dostęp i oglądasz szkolenie Online tak długo jak potrzebujesz - bez żadnych limitów

Dostęp do szkolenia Online

Oglądasz gdzie chcesz i kiedy chcesz. Możesz skorzystać z komputera lub tabletu. Podczas zakupu tworzysz konto i logujesz się na mojej stronie.

Materiały filmowe w jakości FullHD

Wszystko jest wyraźne i czytelne.

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

Specjalna grupa, dostępna tylko dla uczestników szkolenia. Możesz pytać, sprawdzać nowości i udzielać odpowiedzi

Dostęp do Webinarów

Spotkania na żywo, podczas których prezentuje i omawiam tematy nie uwzględnione w kursie. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowościami

Zapisy video z Webinarów

Zapisy Video wszystkich wykładów w jednym miejscu. Możesz je oglądać kiedy chcesz

Kupujesz szkolenie

Możesz zapłacić za pomocą szybkich przelewów, PayPal lub kartą

Po kilku minutach otrzymujesz e-mail z dostępem do kursu

Kup teraz

W ciągu dwóch lat, wydałem na reklamy ponad 50 000zł

Moje szkolenia fotograficzne odwiedziło i zakupiło ponad 1000 osób. A wykonane sesje zdjęciowe liczę w setkach.Uczyłem się na własnych błędach, ponieważ na polskim rynku nie ma szkolenia, które w prosty sposób przedstawiałoby proces pozyskania klienta w usługach fotograficznych.


Jak przeprowadzić skuteczną kampanię na Facebooku ?

Jak analizować dane ze strony internetowej ?

Jak poznać zachowania potencjalnych klientów ?

Jak stworzyć skuteczną ofertę ?

Kilka słów o mnie

Nazywam się Ariel Grabowski i mam 29 lat. W branży jestem znany bardziej jako fotograf i retuszer. Od 2015 prowadzę szkolenia dla fotografów. Zaczynałem od zera i sam testowałem setki działań marketingowych, z których wybrałem najlepsze. Sprawiły, że moje szkolenia fotograficzne są teraz najpopularniejsze w Polsce.

Mój kurs marketingu to nie kolejna próba mentorska, jakich w internecie znajdziesz wiele. Pokażę Ci krok po kroku, jakie znaczenie ma rozpoznawalność w internecie czy na rynku lokalnym, oraz jakie są decydujące czynniki w trakcie pozyskiwania klientów.


O mnie

Facebook i Instagram

Konto na Facebooku ma już ponad 15 mln Polaków, a więc dla fotografa jest to obecnie najbardziej efektywna forma reklamy. Na Instagramie pozyskuje najwięcej klientek na sesje zdjęciowe. Reklama w tych dwóch serwisach jest pod względem technicznym bardzo do siebie podobna, ponieważ do ich kreowania używa się głównie Menadżera Reklam Facebooka. Dobrze ustawiona reklama, skierowana do odpowiedniej grupy potencjalnych klientów, bardzo szybko przynosi oczekiwane zyski, bez dużych nakładów finansowych. Pokażę Ci, że można zacząć nawet z budżetem 10 złotych dziennie.


Skierujesz reklamę swoich usług do odpowiednich osób, które na nią zareagują.

Pokażę Ci, które sposoby docierania do klientów się u mnie sprawdziły.

Poznasz technikę pracy w Menadżerze Reklam na Facebooku

Jak dzięki Pixelowi Facebooka zwiększyłem konwersję?

Nauczysz się czytać statystyki, aby szybko reagować na zachowanie odbiorców.

Proste narzędzia, dzięki którym lepiej poznasz swoich klientów oraz ich zachowania

Przykład reklamy, której koszt za kliknięcie w link wyniósł zaledwie 12 groszy. Za niecałe 150 złotych udało mi się dotrzeć do ponad 15 tysięcy odbiorców

Nie masz pomysłu na swoją stronę ?
Nie wiesz, jakie narzędzia oprócz szablonu będą Ci potrzebne?

Wiele stron fotografów zawiera katastrofalne błędy, które dosłownie odpychają klientów. Zobaczysz, czego się wystrzegać.


Dzięki umiejętności analizy statystyk poznasz mocne i słabe strony swoich działań marketingowych oraz poprawisz czytelność swojej oferty.

Pokażę Ci narzędzia, dzięki którym zwiększyłem liczbę wiadomości od potencjalnych klientów i poprawiłem konwersję.

Zastanawiałeś się, jak reklamuje się Twoja konkurencja? Możesz to sprawdzić w kilka minut całkowicie za darmo!

Monitorując zachowania odwiedzających, dopasujesz ofertę oraz układ strony do ich preferencji.








Kontakt z klientem

Jak go zachęcić do kontaktu?
Kiedy czat jest lepszy od formularza kontaktowego?
Czytelna i zwracająca uwagę oferta

Budowanie własnej marki i zaufania

Jak posługiwać się Google Analytics?

Statystyki w mediach społecznościowych
W co klika klient, zanim przejdzie do oferty?

Monitorowanie zachowań odwiedzających


Statystyki i monitorowanie zachowań

Na jakie reklamy wydaje pieniądze?
Jak pozyskuje klientów?
Kto jest jej klientem docelowym?

Twoja konkurencja

Twoja strona Internetowa

Kup teraz

Dzięki Google Analytics nie tylko sprawdzisz, co się dzieje na żywo na Twojej stronie, ale również poznasz przepływ użytkowników i dowiesz się, jakie podstrony cieszą się największym zainteresowaniem.

Metody alternatywne

Jest kilka rodzajów klientów. Teoretycznie najtańszy to taki, który sam szuka konkretnej usługi, a my musimy tylko przekonać go swoją ofertą. Wadą tej grupy (tworzą ją tzw. gorące leady) jest to, że jesteśmy uzależnieni od popytu na danym rynku. Jeżeli np. w Katowicach 10 osób dziennie szuka fotografa ślubnego, to nie jesteśmy w stanie zwiększyć tej liczby.

Lead to osoba z konkretnej grupy docelowej, która może wykazać zainteresowanie konkretnym produktem i usługą. Pokażę Ci, na jakie grupy dzielą się te osoby i jak je przekonać do skorzystania z naszych usług.

Budowanie świadomości polega na przekonaniu klienta, jakiej konkretnie usługi potrzebuje. Załóżmy, że chcemy realizować więcej sesji dziecięcych. Możemy w łatwy sposób wyselekcjonować rodziców, którzy mają dzieci w konkretnym wieku, i przekonać, że skoro zbliżają się urodziny ich dziecka, to może warto uwiecznić to na sesji zdjęciowej?

Są jednak osoby, które potrzebują naprawdę solidnej dawki informacji i działań marketingowych, aby skorzystać z usługi. Często mają pewne obawy lub nie są zdecydowane. Zaprezentuję, w jaki sposób wzbudzić ich zainteresowanie i wyselekcjonować tych, którzy będą skłonni skorzystać z Twojej oferty. Ten proces nazywany jest lejkiem sprzedażowym.

Metody alternatywne pomogą nam selekcjonować i dzielić na grupy potencjalnych klientów. Zaprezentuję, jak dotrzeć z sesją zdjęciową do osób, które wkrótce będą potrzebowały fotografa, np. na sesję ślubną.

Kurs Online

497zł

/z VAT

Cena kursu

Bilet Premium

Dostęp do szkolenia Online
Materiały filmowe w jakości FullHD

Dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

Dostęp do zamkniętych Webinarów

Dostęp do zapisów video z Webinarów

Wieczysty dostęp do kursu

Dostępne od 7 Września